Design grill terkini 2019

Assalamualaikum..alhamdulillah hari nie baru sempat nak godek godek blog yang makin lama makin menyepi disebabkan arus cinta muka buku atau yang paling glamour sekali facebook...ahaks..nanti saya bagi link facebook saya untuk memudahkan pelanggan pelanggan saya terus ke facebook kami Hari nie saya nak kongsikan beberapa design terkini grill pintu dan grill tingkap hasil dari saya dan team Sebelum tu nak bagi tau yang kami ni tukang dari kedah..senang cerita cover area utara la..kalau jauh jauh tu tak pi la..tapi x salah kalau kita share ilmu,share pengalaman dan share pendapat walaupun jauh dari utara...bukan apa kadang kadang ada bakal pelanggan saya bertanyakan area mana cover ya cik??so kalau jauh dari kedah ni memang menghampakan la...insyallah satu hari nanti dimudahkan urusan kita cover area sana,kalau area kedah berhampiran contoh ulu perak ke,pulau pinang cover juga sebab x jauh dari kami... Okeh,tanpa membuang masa ni kerja kami untuk januari 2019 setakat hari nie la.. Kerja nie lokasi di kuala pegang kupang baling kedah.. Jenis besi yang dipakai expandle metal,1x2 dan di welding penuh bahagian penyambung.. Okess..ni saya nk share sikit berkaitan welding nie,kalau ada salah mohon mohon maaf yaπŸ˜…πŸ˜…,kadang kadang ada pihak weld secara spot,spot nie memang tidak digalakan kecuali pemulaan nak buat kerja la,dah siap nanti kena la finishing kan weld tu supaya grill nanti nampak lebih kukuh..sebab kalau la saya pelanggan mesti nak barang yang berkualiti,safety dan baru nak cantik..(pastikan harga bergantung pada kehendakπŸ˜‚πŸ˜‚),so pelanggan kena alert benda macam nie..jangan main order ja..nnti merana.. Ha nie gambar nya

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini