Grill wrought iron

alhamdulillah..bekesempatan ini saya ingin share kan jenis design grill pintu dan tingkap rumah anda..kadang-kadang naik pening juga tengok ini cantik tapi macam mana pula jenis besi nya kn2..ada safety x?al maklum lah kita buat grill nie bukan sekadar nak cantik jerr tp nak la jugak ketahanan nya...nie dari saya ada nak share kn beberapa tips bagi yang nak pasang grill...nie,first sekali apa yang kita perlu buat cari tukang besi kan untuk tentukan bajett berapa harga kos untuk kita memasang grill..ok lepas 2 cari design,kadang2 dengan keadaan kelam kabut al maklum lah nak cepat kn  rumah dah nk masuk so x sempat lah kita nk prepare kan design yang betul2 selamat dan puas hati kita 2...dah comfirm dah design yang kita buat pastikan ketahanan grill kita 2 kukuh,contohnya dari segi welding dan kesesuaian design yang kita comfirm 2...insyallah...nie saya nak kongsikan gambar design jenis wrought iron mana nak taw kot2 ada yang bekenannn...cantik2 belakaa...
bagi yang mencari tukang grill anda,
boleh hubungi saya kot2 area sungai petani,baling,kuala ketil,kulim,kupang dan sekitar
013-9468959 kie,boleh whatsapp sayaa...free sebutharga

boleh juga tengok dekat pagess di facebook saya
https://www.facebook.com/Grill-pintu-dan-tingkap-1803652963217150/



















Ulasan

Catatan popular daripada blog ini